چگونگي به كار گيري از روغن نارگيل براي رويارويي با چين و چروك ها:

چگونگي به كار گيري از روغن نارگيل براي رويارويي با چين و چروك ها:

 بهترين كرم دور چشم
1 - پوست منزه و شسته گرديده بهتر از پوست آغشته گرديده به مواد آرايش و پيرايش، روغني و يا اين كه آلوده روغن نارگيل را جذب خواهد كرد. بدين ترتيب در آغاز پوست خويش را به صدق پاك نموده و تمام آرايش و پيرايش خويش را با يك تميز كننده باكيفيت آرايشي تميز فرماييد. بعد از آن از يك منزه كننده ملايم به مراد پاك سازي استعمال كنيد.
2 – بعد از پاكسازي، پوست خويش را با يه خرده آب سرد بشوييد. اكنون پوست شما فراهم ميباشد تا بلافاصله رطوبت ارائه گرديده بوسيله روغن نارگيل را جذب كند.
3 - دستهايتان را تماما پاك كرده و بشوييد زيرا قرار ميباشد با به كار گيري از انگشتانتان روغن را برروي پوستتان بماليد.
4 - هم اكنون يه خرده روغن دست نخورده را برداشته (مطمئن گرديد كه 100٪ خالص و مشتمل بر دست‌كم 40٪ اسيد لوريك ميباشد) و در كف دستتان قرار دهيد. با تمركز بر بخشها چين و چروك. آنرا به سرتاسر پوستتان بماليد.
5 - با نوك انگشتانتان به آرامي و با حركات مداوم كوچك دايره اي روغن را روي پوست ماساژ دهيد. ماساژ را تا وقتيكه روغن كاملا جذب پوست شود ادامه دهيد.
6 - سفارش مي شود كه معالجه چين و چروك با روغن نارگيل را شب قبلي از رفتن به رختخواب انجام دهيد زيرا شما ميتوانيد در برهه زماني شب به پوست آغشته گرديده به روغن نارگيل خويش اذن دهيد چهت نيل به حاصل بهتر به عمق سلول ها نفوذ نمايد.
7 - صبح روز آن گاه، براي خلاص شدن از روغن نارگيل مازاد، پوست خويش را با آب ولرم بشوييد. اين فعاليت حدنصاب روغن به سلول هاي شما‌را مراقبت كرده و پوست شما‌را براي تمام روز هيدراته نگه خواهد داشت.

اردمي
8 - آرام پوستتان را با يك حوله پاك كم آب و قابل انعطاف كم آب فرمائيد.
9 - و سرنوشت مرطوب كننده عادي و يا اين كه كرم روز خويش را به سراسر پوست خويش بماليد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.