كدام كرم‌ها مفيدند

مقالات لوازم ارايش

كدام كرم‌ها مفيدند

ابروها را پهن نمائيد

 بهترين كرم دور چشم

در حالتي كه ابروها را پاره اي و تنها پاره اي پهن‌‌‌خيس نمائيد؛ دقت‌ها را طولاني تر به سمت بالاي ديده ميبيريد يعني ديگر كسي چندان به پايين ديده شما نگاه نخواهد كرد تا متوجه سياهي‌ها شود. مي توانيد با يك برس زاويه‌دار سايه و سايه‌اي به رنگ قهوه‌اي خاكستري درون ابرو را مالامال فرمائيد و به آن فرم دهيد.

 

 

كدام كرم‌ها مفيدند

 

كرم‌هاي ديده كه دربردارنده كافئين مي باشند نيز به عده شدن اين رگ‌ها ياري مينمايند. بعضا كرم‌ها هم دربردارنده مواد و تركيبات ضدالتهابي بوده و اين تيرگي‌ها را كاهش ميدهند. كرم‌هاي به دور ديده كه دربردارنده چاي سبز و روغن دانه انگور مي باشند نيز به تقويت ديواره مويرگ‌ها امداد مي‌نمايند. در صورتي‌كه پوست ذيل ديده‌تان بسيار نازك ميباشد و همين موضوع سبب مي گردد اين نواحي تيره‌خيس به حيث برسند، از كرم كلاژن‌ساز به كارگيري فرماييد. يكي‌از تركيبات اصلي اين كرم‌ها رتينول ميباشد. رتينول امداد متعددي به كلاژن‌سازي مينمايد. ويتامين C نيز ايجاد كلاژن را ارتقا مي دهد و به روشني و درخشندگي پوست ياري مي كند.

 

اين كرم‌ها دربردارنده موادي مي باشند كه تغييراتي در گردش خون عروق پوست پلك به وجود مياورند و تا حدودي از تجمع خون وريدي در پلك خودداري مي كنند. اين كار تا حدي سبب ساز كاهش سياهي به دور ديده ميشود البته آن را از در ميان نمي‌موفقيت.

 

 

طريق‌هاي طبيعي اثر گذار و بي خسارت

 

بايستي 2 چاي گوني‌اي را براي تمام شب در فريزر بگذاريد تا بدون نقص خنك شود، صبح، 2 چاي انبان‌اي را مرطوب فرماييد، دراز بكشيد و آن‌ها‌را روي ديده‌ها بگذاريد. اين گوني‌ها بايستي حدود 10 تا 20 دقيقه روي ديده‌هاي بسته شما باقي بماند. هر روز اين عمل را تكرار نمائيد.

 

 

 

هفته‌اي 3 الي 4 توشه از 2 رينگ خيار با پوست يا اين كه از پوست خيار به صورت نواري پهن استعمال كرده و در ادب و به شرايط خوابيده روي چشمان‌تان گذارده، بعد از 10 دقيقه برداريد و با آب سرد بشوييد.

 

عصاره برگ‌هاي نعناع هم در بهبود تيرگي‌ها اثر گذار ميباشد ؛۲تا ۳ قاشق از برگ‌هاي نعناع را باطن ۲‌ استكان آب بريزيد و آن را روي حرارت معدود قرار دهيد تا بجوشد. بعد عصاره به‌دست آمده را صاف كرده و اذن دهيد سرد شود. در‌اين مرحله دستمالي منزه و نخي را به عصاره نعناع آغشته كرده و آن را روي ديده‌ها بيندازيد.

 

يك سيب‌زميني را خوب بشوييد و برش ظرافت از آن را روي سياهي‌ها و كبودي‌هاي تحت ديده‌هاي‌تان بگذاريد. سيب‌زميني بايستي دست كم 20 دقيقه روي فيس بماند. پس از اين زمان ميبينيد كه نادر‌معدود خويش سيب‌زميني هم تغيير و تحول رنگ ميدهد.اين فعاليت كبودي‌هاي پايين ديده را مقداري پر‌نور مي‌نمايد. مي توانيد دستكاري فرمائيد، براي به كارگيري بيش تر لطفا به بخش ارتقا مراجعه‌نماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.