معالجه‌هاي خانگي

مقالات لوازم ارايش

معالجه‌هاي خانگي

بهترين كرم دور چشم

لايه‌برداري با ليزر: پزشكان با به كار گيري از ابزارهايي از قبيل ليزر دي‌اكسيدكربن و ليزر اربيوم مي توانند به نتايجي شبيه با آنچه كه در كار درم ابريژن نتيجه ها ميشود با توجه و اطمينان بيشتري براي معالجه چروك رخ دست پيدا نمايند. ليزر يكسري توشه بر روي سطح منطقه آيتم كار هدايت مي‌گردد تا جايي كه به ميانه لايه درميس يا اين كه به عبارتي لايه دوم پوست رسد. اين فعاليت به تحريك خواص طبيعي تن در ايجاد كلاژن امداد مي نمايد و با ارتقاء ساخت كلاژن سبب ساز رفع چين و چروك و افتادگي پوست ميگردد. برخي از پزشكان فعاليت لايه‌برداري با ليزر را ذيل موقعيت بي‌حسي انجام مي دهند كه دراين‌صورت، مريض در حين فعاليت تماماً بيدار ميباشد البته در فواصل هنگامي منظم به وي داروهايي داده ميشود تا درد و حزن احتمالي را التيام دهد. اين شيوه بي‌حسي همپا با كرم‌هاي بي‌حسي موضعي مانند املا (EMLA) و نيز تزريق داروهاي بي‌حسي موضعي مانند ليدوكائين گزينه استعمال قرار مي گيرد. براي دستيابي به نتيجه ها بهتر براي معالجه چروك رخ ممكن ميباشد لازم باشد كه كار تكرار شود. يك كدام از معايب پهناور اين فعاليت آن ميباشد كه بهبودي بدون نقص پوست بعداز لايه‌برداري، برهه زماني متعددي (تعدادي هفته تا يك‌سري ماه) ارتفاع مي كشد. افزون بر آن، اين كار نيز مانند درم ابريژن قادر است سبب ساز به تغيير و تحول رنگ مستمر پوست و باقي ماندن جاي آسيب بر روي آن شود.
گرما و راديوفركانس: يك طرز غير مهاجم ديگر براي جوانسازي پوست چهره، گرم كردن بافت پوست با به كارگيري از امواج دستگاه راديوفركانس و منابع روشنايي مادون قرمز‌رنگ ميباشد. اين نحوه‌ها فعلا همچنان در هم اكنون پيشرفت و با صرفه‌سازي هستند البته نتايجي كه تا به امروز از آن ها به دست آمده ميباشد، نشان ميدهد كه شيوه‌هاي تماماً ايمني ميباشند و ليزر جوانسازي پوست RF قادر است تغييرات محسوس و ماندگاري در حالت چين و چروك‌هاي پوست ساخت نمايد. با اين هم اكنون، تأثير اين شيوه‌ها نمي‌تواند به اندازه طرز‌هاي جراحي مانند جراحي ليفت فيس باشد.
كار‌هاي جراحي پلاستيك: جراحي زيبايي رخ يا اين كه ليفت چهره، ليفت ابروها و فعاليت‌هاي شبيه با آن ميتواند براي معالجه چروك به دور ديده برخي از بيماران تأثير بسيار خير و خوبي در رفع چين و چروك پوست فيس داشته باشد.
ميكرودرم ابريژن، مزوتراپي و... نيز از ساير طرز هاي درماني براي رفع چين و چروك پوست چهره هستند.

معالجه‌هاي خانگي
روغن‌ها
روغن نارگيل
روغن زيتون
غذاهاي برتر (سوپر): از غذاهايي مصرف كنيد كه دربردارنده موادي از قبيل ويتامين E، آنتي اكسيدان‌ها و ويتامين C براي نگهداري از كلاژن پوست باشند.
ماسك موز
كرم موضعي ويتامين C
ماسك سفيده تخم‌مرغ
ماساژ: شما هم ميتوانيد خودتان به طريق فشار درماني، فيس خويش را ماساژ بدهيد. مثلا با به كارگيري از انگشت نماد و انگشت مياني يكپارچه خويش، مسافت دربين ابروها را با ۲۰ تكان دوراني آهسته ماساژ بدهيد.
ماليدن تركيب ماست و خيار
آلوئه ورا
تميز كننده‌هاي ميوه‌اي: محصولاتي مي باشند كه به طور منزه كننده‌هاي سه روزه كار مي كنند و در مخلوط آن‌ها شايسته ترين ويتامين‌هاي براق كننده پوست و مواد معدني نتيجه ها از ميوه‌ها و صيفي جات گوناگون موجود هست.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.