خواب كرم ضدچروك بدور ديده و كرم

بهترين كرم دور چشم
بخش اعظمي از دوستانم ميگويند هر شب گذشته از خواب كرم ضدچروك بدور ديده و كرم مرطوب‌كننده به كار گيري مي نمايند. اينجانب اهل استعمال از كرم هاي بهداشتي و آرايشي نيستم و حتي درصورتي كه بخواهم كرمي هم بزنم نمي دانم چه نوعي بهتر ميباشد؛ كرم هاي به دور ديده قدرتمند يا اين كه اشكال ضعيف خيس كه براي ذيل 40 سالگي در لحاظ گرفته شده‌است؟
از پزشك معالج غلامحسين غفارپور، كارشناس پوست و موي، عضو هيات علمي دانش گاه علم ها طبي تهران همين زمينه را پرسيده‌ام.
آقاي دكتر معالج! كرم‌هاي ضدچروك بدور ديده از چه موادي ساخته شده‌اند؟
كرم‌هاي به دور ديده دربردارنده مواد مرطوب‌كننده، ويتامين A، C، E و در مواقعي لايه‌بردارهاي بسيار ضعيفي ميباشند كه نقش بافت‌سازي دارا‌هستند. از اين جور كرم‌ها مي‌اقتدار هم در زمان روز و هم شب قبلي از خواب به كار گرفت. بعضا از كرم‌هاي بدور ديده خاصيت ضدآفتاب هم دارا هستند كه ولي منحصر به فرد روز مي باشند.
آيا به كار گيري از اين كرم‌ها الزامي ميباشد يا اين كه پوشش مطلوب در آفتاب مثل داشتن عينك آفتابي ميتواند از ساخت چروك به دور ديده پيشگيري نمايد؟
با دقت به اينكه آفتاب يكي‌از عامل ها مهم ايجادكننده چروك‌هاي زودرس در خانم‌ها و آقايان و به‌خصوص اشخاصي ميباشد كه در فضاهاي گشوده و تحت آفتاب عمل مي نمايند، به كارگيري از كرم‌هاي ضدآفتاب و ضدچروك بدور ديده لازم ميباشد و ميتواند تا حد متعددي از بروز چروك‌هاي زودرس پيشگيري نمايد. ولي به كارگيري از عينك حفظ كننده پوست مقابل اشعه ماوراي‌‌بنفش نياز به به كارگيري از كرم بدور ديده و ضدآفتاب در حوالي ديده را برطرف مي نمايد البته مي بايست مطمئن باشيد كه عينك استاندارد ميباشد و از پوست حريم ديده در قبال اشعه A و B حفظ مينمايد. لازم ميباشد يك عينك‌ساز اين مساله را تاييد نمايد.
آيا غير از اشعه ماوراي‌بنفش خورشيد، كرم‌ها و مواد آرايشي هم ميتوانند سبب چروك زودرس پوست شوند؟
چنانچه كرم‌ها با پوست سازش نداشته باشند و سبب ساز عكس‌العمل‌هاي پوستي شوند، مسئله‌ساز چروك و آلرژي‌هاي پوستي به‌خصوص در حوالي ديده مي گردند. كرم‌ آرايشي نبايد هيچ‌سيرتكامل عكس‌العملي روي پوست توليد نمايد البته در صورتيكه با به كار گيري آن پوست در گير قرمزي و التهاب پوست يا اين كه جوش شد، مي بايست بلافاصله مصرف آن را جدا كرد.
در شرايطي‌كه شخصي تصميم به به كار گيري از كرم‌هاي ضدچروك بدور ديده داشته باشد، از چه سني مي بايست مصرف آنان را ابتدا نمايد؟

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.