شايسته ترين كرم بدور ديده

مقالات لوازم ارايش

شايسته ترين كرم بدور ديده

بهترين كرم دور چشم

شايسته ترين كرم بدور ديده 

 

در حالتي‌كه اراده تان را جزم نموده ايد كه يك كرم به دور ديده تنظيم نمايد، بهتر ميباشد بدانيد حريم ديده را بايستي با كرم مرطوب كننده اي چرب نماييد كه دارنده خواص آنتي اكسيدان تقويت كننده و مراقب كننده پوست در قبال اثرات سوءمحيطي ميباشد. از گياهاني كه دارنده مواد رطوبت زاي طبيعي مي‌باشند مانند عصاره چاي سبز، عصاره انگور و ويتامين E، K و C استعمال نمائيد. در شرايطي كه سياهي حريم ديده شما بسيار شديد ميباشد، سفارش مي شود با كارشناس پوست مشاوره فرماييد تا از طريق هاي ليزر فركشنال در كنار معالجه دارويي در بهبود اين موقعيت امداد بگيرد. 

 

در منزل درمانش نماييد! 

 

برخي از ماسك هاي مو جود در داروخانه ها با تيتر «ماسك شبانه به دور ديده» قادر است ظواهر پف آلود و تيره رنگ ذيل ديده ها را كم كند البته ميتوانيد خودتان هم اين ماسك ها را بسازيد. قبلا كه به تختخواب برويد يك ليف برداريد و آن را با يه خرده آب سرد مرطوب نمائيد. آن‌گاه آب بيش تر را بچلانيد و آن را هنگامي كه ميخواهيد بخوابيد روي ديده تان قرار دهيد. معالجه پوستي ممكن ميباشد ياري كننده باشد ولي خطاها حقيقي و واقعي ممكن ميباشد ناشي از كاهش جذب مواد معدني و ويتامين ها باشد كه آن هم بايستي معالجه شود. در‌حالتي كه دچار به بيماري هاي ديگري زيرا دردهاي مزمن مي‌باشيد، مي بايست آنها‌را هم معالجه فرمائيد. 

 

چه كرمي نخريد؟ 

 

 

پوست ذيل ديده بسيار حساس ميباشد به همين عامل به راحتي تحريك مي‌شود و قادر است در گير التهاب شود پس دقت نمائيد صد رد صد كرمي بخريد كه هيچ سيرتكامل مواد عطري در آن وجود نداشته باشد و PH داخل آن نيز نزديك پوست و اشك ديده باشد. علاوه بر اينها وجود هرگونه الكل و منتول نيز ميتواند منجر التهاب پوست شما باشد. علاوه بر اين بهتر ميباشد از خريد كرم هايي كه بسته بندي شيشه اي دارا‌هستند صرف حيث نمائيد و در پي كرم هايي باشيد كه در تيوب ميباشند. چرا كه اضافه شيشه هاي در گشادي دارا‌هستند و اين سبب ساز مي گردد كه كرم بيش تر در معرض هوا و نوروفروغ قرار ميگيرد و همين موجب نادر شدن كيفيت كرم و پرورش طولاني تر باكتري ها ميگردد. توصيه ميكنيم خيلي درپي كرم هاي به دور ديده گران‌قيمت ها نباشيد، به همين ادله اوليه از همگي گزينش هاي­تان را محدود فرمائيد و آنگاه ميان آن ها ارزان ترين را بخريد و در صورتي‌كه ديديد بعداز يكسري هفته منفعت چنداني نداشت، يكي‌از ديگر بخريد، با اين نحوه شما پول متعددي را صرف خريد جنس اوليه نكرده ايد و ميتوانيد به راحتي كرمي ديگر گزينش نماييد.

 

نتاب آفتاب! نتاب! 

 

هيچ چيز به اندازه گرماي آفتاب معدود رمق فصل‌زمستان شادي بخش وجود ندارد. ولي قرار دريافت كردن در معرض فروغ و روشنايي خورشيد حتي‌در اشخاصي با پوست تيره منجر كبودي و سياهي پوست حريم ديده شود؛ به خصوص در ماه هاي گرم فصل‌تابستان كه خورشيد بيش تر از حد طبيعي داغ ميباشد! در واقع مواجهه با نوروروشنايي آفتاب، رنگ طبيعي پوست را اضافه كرد و اين رنگ را به سطح پوست مي كشاند. 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.