از ميان بردن سياهي و تيرگي به دور ديده

بهترين كرم دور چشم

از ميان بردن سياهي و تيرگي به دور ديده با آب‌ليموويتامين C جان دار در آب ليموترش هم ميتواند بخاطر خاصيت پر‌نور‌كنندگي كه داراست به از در ميان بردن تيرگي پايين ديده ياري دهد. براي اين مراد، يه خرده آبليمو به يك تكه پنبه بزنيد و آن را تحت و بدور تا بدور ديده‌هايتان بماليد. بگذاريد ۱۰ دقيقه بماند، آنگاه صورتتان را بشوييد. اينكار را به چندين هفته يكبار در روز انجام دهيد.همينطور ميتوانيد خمير غليظي با يك قاشق غذاخوري آب ليموترش، دو قاشق غذاخوري پوره گوجه‌خارجي، مقداري آرد نخودچي و پودر زردچوبه صحيح فرمائيد و آن را به آرامي بدور ديده‌هايتان بماليد، آنگاه پس از ۱۵-۱۰ دقيقه آن را شستشو دهيد، اينكار را هفته يك تا دو توشه انچام دهيد.اعتنا فرمائيد كه در حالتي‌كه آب ليموترش روي پوستتان حس سوزش تشكيل داد، مصرف آن را انقطاع نماييد.

از ميان بردن سياهي و تيرگي به دور ديده با روغن نارگيلماساژ دادن تحت ديده با روغن نارگيل يك كدام از ديگر از طريق‌هاي موءثر طبيعي براي كمرنگ‌خيس كردن تيرگي ذيل ديده‌هاست. اين روغن بخاطر خواص مرطوب‌كنندگي بالايي كه دارااست موجب قابل انعطاف‌خيس شدن پوست و پرهيز از ساخت چين و چروك پايين ديده‌ها ميگردد. براي اين مراد صرفا كافي ميباشد كمي روغن نارگيل اصل را روي نصيب ذيل چشمتان بماليد و ماساژ دهيد. آن گاه بگذاريد تعدادي ساعتي بماند و بعد از آن صورتتان را بشوييد. اينكار را چند ماه دو تا سه رتبه در روز تكرار نماييد تا به فيض دلخواهتان برسيد.

از في مابين بردن سياهي به دور ديده با يك سري شيوه معمولي خانگي
از در ميان  بردن سياهي و تيرگي بدور ديده با چاي انبان‌ايكافئين و آنتي‌اكسيدان‌هاي مو جود در چاي باجمع كردن رگ‌هاي خوني و كاهش احتباس آب و پستان براي خلاص شدن از شر تيرگي و همينطور پف‌كردگي پايين ديده بسيار اثرگذار ميباشد. براي اين خواسته، يك يا اين كه دو چاي انبان‌اي سبز يا اين كه عادي به كار گيري‌گرديده را به بازه زماني نيم ساعت در فريزر قرار دهيد. روي هر ديده يكي آن‌ها‌را قرار دهيد و بگذاريد ۱۵-۱۰ دقيقه بماند. آن گاه آن را برداريد و صورتتان را بشوييد. اينكار را يك يا اين كه دو توشه در روز به دوران يكسري هفته انجام دهيد. اعتنا نمائيد كه چاي در ديده‌هايتان نرود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.