چگونگي به كارگيري از روغن نارگيل براي تقابل با چين و چروك ها:

چگونگي به كارگيري از روغن نارگيل براي تقابل با چين و چروك ها:

بهترين كرم دور چشم

1 - پوست پاك و شسته گرديده بهتر از پوست آغشته گرديده به مواد پيرايش، روغني و يا اين كه آلوده روغن نارگيل را جذب خواهد كرد. براين اساس نخست پوست خويش را به صدق پاك نموده و تمام پيرايش خويش را با يك تميز كننده كيفيت بالا آرايشي منزه نمائيد. آن گاه از يك تميز كننده ملايم به مراد تطهير استعمال فرمائيد.

2 – بعد از تطهير، پوست خويش را با پاره اي آب سرد بشوييد. اكنون پوست شما مهيا ميباشد تا بلافاصله رطوبت ارائه گرديده به وسيله روغن نارگيل را جذب كند.

3 - دستهايتان را تماما پاك كرده و بشوييد زيرا قرار ميباشد با به كارگيري از انگشتانتان روغن را برروي پوستتان بماليد.

4 - اكنون يه خرده روغن دست نخورده را برداشته (مطمئن گرديد كه 100٪ خالص و مشتمل بر دست‌كم 40٪ اسيد لوريك ميباشد) و در كف دستتان قرار دهيد. با تمركز بر بخش ها چين و چروك. آنرا به سرتاسر پوستتان بماليد.

5 - با نوك انگشتانتان به آرامي و با حركات مداوم كوچك دايره اي روغن را روي پوست ماساژ دهيد. ماساژ را تازمانيكه روغن تماما جذب پوست شود ادامه دهيد.

6 - پيشنهاد مي شود كه معالجه چين و چروك با روغن نارگيل را شب پيشين از رفتن به رختخواب انجام دهيد زيرا شما ميتوانيد در بازه شب به پوست آغشته گرديده به روغن نارگيل خويش اذن دهيد چهت نيل به نتيجه ها بهتر به عمق سلول ها نفوذ نمايد.

7 - صبح روز آن گاه، براي خلاص شدن از روغن نارگيل مازاد، پوست خويش را با آب ولرم بشوييد. اين فعاليت حدنصاب روغن به سلول هاي شمارا محافظت كرده و پوست شمارا براي تمام روز هيدراته نگه خواهد داشت.

8 - آرام پوستتان را با يك حوله منزه كم آب و قابل انعطاف كم آب فرمائيد.

9 - و آخر و عاقبت مرطوب كننده عادي و يا اين كه كرم روز خويش را به سراسر پوست خويش بماليد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.