رفع چين و چروك بدور ديده با روغن نارگيل

رفع چين و چروك بدور ديده با روغن نارگيل

به كار گيري از روغن نارگيل، فيض سريع تري مي‌دهد كه طي كمتر از يك هفته آشكار مي‌شود. اين روغن علاوه بر اين كه چين و چروك ذيل ديده را از در بين ميبرد، منجر نرمي پوست هم ميشود.

 بهترين كرم دور چشم

از في مابين بردن چين و چروك به دور ديده با انگور

انگور برش زده را روي چين و چروك بماليد تا اسيدهاي جان دار در آن پوست پايين ديده را محكم نمايد. براي فراهم كردن فيض بهتر، بگذاريد آب انگور به دوران ۱۵دقيقه روي پوست بماند.

رفع چين و چروك به دور ديده با سفيده تخم مرغ

ماليدن سفيده تخم مرغ منجر محكم شدن پوست پايين ديده مي گردد و چين و چروك ها را معدود ميكند. براي خريدن فيض مثبت، اين عمل را تر و تميز انجام دهيد.

 

رفع چين و چروك بدور ديده با روغن كرچك

روغن كرچك، يك كدام از شايسته ترين مواد مرطوب كننده براي تحت ديده محسوب ميشود. در آغاز دست و چهره خويش را با آب بشوييد و كم آب فرماييد. انگشتان خويش را آغشته به روغن فرمائيد و تحت ديده بماليد. براي كسب شايسته ترين فيض، اين عمل را قبلي از خواب انجام دهيد. تكرار اين عمل خير صرفا چين و چروك را از در بين مي‌برد بلكه پوست را برنا و قابل انعطاف مينمايد.

 اردمي

رفع چين و چروك بدور ديده با روغن بادام

در مصر قديم، براي از در بين بردن چين و چروك كنار دهن و ديده، از روغن بادام شيرين و روغن طبيعي و صمغ كندر به كارگيري مي كردند. اين روغن را به آرامي، روزي ۲ توشه حريم ديده و دهن ماساژ دهيد تا پوست قابل انعطاف شود.

 

 

 

به اندازه كافي آب بنوشيد و زياد در معرض فروغ و روشنايي خورشيد قرار نگيريد. از‌آنجا كه ديده نصيب حساس تن ميباشد، پيشنهاد مي شود، نخست مقدار مقداري از مواد را روي پوست دست آزمون نماييد تا از برخورد نشان ندادن آن مطمئن گرديد.

 

رفع چين و چروك به دور ديده با چندين سفارش كوتاه

مصرف غذاهاي سرشار از آنتي اكسيدان مانند ميوه هاي جديد و سبزي هاي سرشار از ويتامين C،E، فيتوفنولز و فلاوانوئيد اثر گذار ميباشد.

 

خواب كافي و غربت از استرس، علايمي از گزاره سياهي به دور ديده، چين و چروك و پف تحت ديده را كاهش مي‌دهد.

 

ويتامين E نيز تاثير چشمگيري در از در ميان بردن چين و چروك دارااست. كافي ميباشد از روغن ويتامين E به كارگيري نماييد يا اين كه قرص دربردارنده روغن ويتامين E را يه خرده شكاف نماييد و حريم ديده بماليد.

آب خيار، دربردارنده ماده طبيعي ميباشد كه علاوه بر محكم كردن، پوست ذيل ديده را صاف و قابل انعطاف نيز مي‌نمايد.

 

ماليدن آب آلوئه ورا نيز در از دربين رفتن چين و چروك اثرگذار ميباشد.

گياه رزماري و دم اسبي نيز به پوست ظواهر قابل انعطاف ميدهد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.