هيچ چيز بهتر از خيار نمي‌تواند به امداد ديده‌ها بيايد

ربهترين كرم دور چشم
هيچ چيز بهتر از خيار نمي‌تواند به امداد ديده‌ها بيايد چون دربردارنده مقدار متعددي آب ميباشد، كه پوست آن را جذب مي‌نمايد، و به‌اين رخ سياهي حريم ديده به مرور دوره كاسته ميشود، براي اين عمل تنها كافي ميباشد رينگ‌هاي خيار را بر روي چشمان در موقعيت خوابيده قرار دهيد.
خدمت سبك معاش فردا: به نوشته «رأي اليوم»، روش‌شغل هاي طبيعي و معالجه‌هاي خانگي، برهان مهم و مؤثري در رفع تيرگي حريم ديده مي باشند.     سياهي به دور ديده، يك كدام از مسائل آزار دهنده ميباشد كه ادله آن قادر است نادر خوابي، خستگي يا اين كه دست اندركاران ژنتيكي باشد، براي معالجه آن برخي شيوه هاي طبيعي موجود است كه‌اين قادر است سياهي به دور ديده را به دست كم برسانند، گرچه معالجه پاياني آن بعد از كشف استدلال اصلي آن چهره خواهد اعطا كرد، قابل ذكر ميباشد در حالتي‌كه عامل ها ژنتيكي در سياهي به دور ديده دخيل ياشند، مي‌اقتدار بيان كرد هيج خط مش‌عمل مؤثري براي معالجه قطعي آن نيست، البته بعضي نحوه‌هاي طبيعي آن را به دست كم خواهد رساند، كه در اينجا سه طريق مؤثر را ارائه ميدهيم. ۱. سيب زميني آيا تا به اكنون در باب خصوصيت سيب‌زميني در معالجه تيرگي ديده، شنيده‌ايد؟ احتمالا خير. پس توصيه مي كنيم مسلما آن را تجربه نمائيد، چون سيب‌زميني طبق گفته بخش اعظمي از كارشناسان دارنده خواص رفع تيرگي حريم ديده ميباشد، و در اسباب و اثاث آرايشي بهداشتي معالجه تيرگي ديده نيز به كارگيري ميشود. لازم ميباشد براي اين‌عمل، پوست سيب‌زميني را جداكرده و آن را در تركيب كن گذارده و هم بزنيد، آن‌گاه آب سيب‌زميني را به مقطع ۱۰ دقيقه حريم ديده در وضعيت استراحت و ارامش قرار داده و بعد از برهه زماني عصر بيان شده آن را بشوئيد. ۲. چاي يك كدام از از ساير طرز‌هاي موثر معالجه رينگ‌هاي سياه حريم ديده، ميتواند چاي باشد چون دارنده ماده‌اي بنام  «تانين» ميباشد، كه مواد مضر پوست را به خويش جذب مي نمايد، و ميتواند به امداد كبودي‌هاي پايين ديده آمده و همينطور در رفع خستگي ديده بسيار مؤثر ميباشد، درصورتي كه بعد از يك روز مشقت بار كاري، شم كرديد حريم ديده شما سياه گرديده، صرفا كافي ميباشد، 2 عدد چاي گوني اي را به مقطع يك سري ساعت در فريزر قرار دهيد تا بدون نقص خنك شود، و بعد دو چاي گوني‌اي را مرطوب فرمائيد، دراز بكشيد و دو چاي گوني‌اي را روي ديده‌ها بگذاريد. اين انبان‌ها بايستي حدود ۱۰ دقيقه روي ديده‌هاي بسته بماند. ۳. خيار
هيچ چيز بهتر از خيار نمي‌تواند به ياري ديده‌ها بيايد چون دربردارنده مقدار متعددي آب ميباشد، كه پوست آن را جذب مينمايد، و به‌اين چهره سياهي حريم ديده به مرور عصر كاسته مي شود،  براي اين عمل صرفا كافي ميباشد رينگ‌هاي خيار را بر روي چشمان در موقعيت خوابيده قرار دهيد. بعد از ۱۰ دقيقه رخ خويش را با آب سرد بشوئيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.