كبودي را چطور معالجه كنيم؟

مقالات لوازم ارايش

كبودي را چطور معالجه كنيم؟

كبودي را چطور معالجه كنيم؟

بهترين كرم دور چشم
تيرگي دورچشم به‌خصوص در حالتي كه از دسته آناتوميكي و ژنتيكي باشند، معالجه خاصي ندارند. اما مي‌قدرت تيرگي‌هايي كه به‌ادله ابتلا به بيماري توليد گرديده‌اند را با معالجه بيماري برطرف كرد. شخصي هم كه مبتلا معدود‌خوابي و استرس ميباشد در حالتي كه اين دو اختلال را حل نمايد، به ندرت اختلال تيرگي بدور چشمش برطرف خواهد شد. با اين اكنون ورژن‌هاي طب امروزي و طب سنتي براي معالجه اين ايراد را بخوانيد.


متخصصان طب امروزي چه پيشنهاد‌اي دارا‌هستند
كرم درماني:
در طب امروزي سياهي به دور ديده معالجه قطعي و صد‌درصد ندارد؛ البته استعمال از كرم‌هاي ضدسياهي بدور ديده در برخي اشخاص نقص‌ را تاحدودي كاهش ميدهد. اين گونه از كرم‌هاي مذكور تغييراتي را در گردش خون عروق پوست پلك به‌وجود مي آورند، به‌‌همين ‌ادله تاحدودي از تجمع خون وريدي در پلك دوري ميكنند و سبب ساز كاهش سياهي بدور ديده ميگردند، اما آن را ازبين نمي‌مارك و به‌طور بي نقص معالجه نميكنند. همينطور كرم‌هاي مصرفي مي بايست گزينه تاييد پزشكان طب رايج باشد و نبايد از برندهاي متفرقه كه فاقد اعتبار مي‌باشند، به كارگيري شوند. تكنيك‌هاي نو:
تكنيك‌هايي مثل برخي از اشكال ليزر و لايه‌بردار‌هاي شيميايي خفيف هم قادر است در كاهش سياهي به دور ديده اثرگذار باشند؛ البته اثر اين تكنيك‌ها در اشخاص، گوناگون و غيرقابل پيش‌بيني ميباشد. به‌علاوه موردتوافق همگي متخصصان وجود ندارد و مي‌قدرت اظهار كرد اين مدل معالجه موقتا ميباشد.
متخصصان طب سنتي چه مي گويند
مزاج‌تان را باز‌نگري نماييد:
از نگرش طب سنتي اضافه اشخاصي كه مزاج گرم يا اين كه كم آب دارا‌هستند، ممكن ميباشد مبتلا اختلال تيرگي پوست در حوالي ديده‌شان باشند. اين اشخاص معمولا افرادي مي باشند كه در باطن‌شان شم حرارت و گرمي مي‌نمايند، پوست‌شان كم آب ميباشد، معمولا يبوست دارا‌هستند و از نگاه روحي و خل وچل پرخاشگرند و زود عصباني ميگردند. كم آبي مزاج كه برتمام تن پيروز ‌شود سبب چروكيدگي پوست و تيرگي بدور ديده هم ميگردد كه با تصحيح مزاج برطرف خواهد شد.
 بدين نكات توجه فرمائيد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.