يك معالجه سابق براي سياهي به دور ديده

Kبگيريد

رينگ سياه به دور ديده ممكن ميباشد به علت كمبود ويتامين K باشد. به هر هم اكنون پژوهش ها اخير نشان داده كه كرم هاي پوست محتوي اين دو ويتامين پف كردگي و تغيير‌و تحول رنگ محسوس در بخش اعظمي بيماران را كاهش داده ميباشد. مصرف روزمره و طولاني بازه اين كرمها فيض مناسب را خواهد اعطا كرد.

 

 بهترين كرم دور چشم

 

يك معالجه سابق براي سياهي به دور ديده

قرار دادن برشي از خيار نو و سيب زميني ميتواند محافل تيره ديده را تا حد متعددي كم كند هم چنين شما مي‌توانيد آب خيار تاره و سيب زميني را با ياري يك چوپ پنبه در نزديكي ديده خويش اعمال فرمائيد.

 

 

 

از يخ استعمال فرماييد

سوز و سرما نيز جريان خون حريم ديده و حتما جريان مويرگ هاي پايين ديده را نيز فعال مينمايد. اما اثربخشي يخ و سوز‌و‌سرما سريع ميباشد ولي استوار وجود ندارد و حدوداً بيست دقيقه بيش تر ارتفاع نمي كشد. پاره اي يخ را در دستكش، ليف و يا اين كه انبان قرار داده به برهه زماني 10 دقيقه روي تحت ديده ها قرار دهيد. يك طريق بي آلايش ديگر براي خلاص شدن از تيرگي بدور ديده، به كار گيري از تي بگ سرد ميباشد. يك انبان چاي را ترجيحا بابونه يا اين كه چاي سبز در آب تر فرماييد. آن را مدتي در فريزر و آنگاه بر روي چشمان خويش قرار دهيد. از اين طريق به صورت آراسته به كار گيري نماييد تا بهبود قابل توجهي را ببينيد.

 

روغن كاري نمائيد

 

روغن بادام يك عنصر طبيعي ميباشد كه براي پوست هاي حساس و دقيق حريم ديده بسيار اثرگذار ميباشد.روغن بادام شب قبلي از خواب بر ديده خويش بماليد و صبح روز بعد از آن با آب سرد آن را بشوييد.دست‌كم به بازه يك ماه اين عمل را تكرار نمائيد، خواهيد روئت كرد كه رينگ هاي تيره تحت چشمتان نسبتاًً ناپديد مي شوندنه فقط منجر التيام ديده مي گردد بلكه رينگ هاي تيره به دور ديده را نيز كاهش ميدهد نعناع نو خرد گرديده را به بازه زماني 5 يا اين كه 11 دقيقه روي تيرگي قرار دهيد و بعد از آن به آرامي آن را با يكدست منزه و سرد منزه فرمائيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.