از سرخي ديده‌هاي‌تان بيزاريد

بهترين كرم دور چشم

بهتر ميباشد سراغ تي‌بگ چاي‌هاي گياهي مثل بابونه و چاي سبز برويد. داخل 2 نعلبكي كمي آب ولرم بريزيد. 2‌عدد چاي كيسه‌اي را باطن آن قرار دهيد تا آب را به خويش جذب كند. اذن دهيد تي‌بگ‌ها كاملا خيس بخورد و گرماي آب از بين برود. بعد از آن دراز بكشيد و تي‌بگ‌ها را به مقطع 15 تا 20 دقيقه روي ديده‌هاي‌تان قرار دهيد و تمركز كنيد.


از سرخي ديده‌هاي‌تان بيزاريد
خاصيت اين گياه را دست‌كم نگيريد
سرخي و پرخوني ديده يكي ديگر از دلايلي ميباشد كه مي‌تواند زيبايي شخص را ذيل تاثير خويش قرار دهد. مردان و زنان زيادي مي باشند كه از سرخي ديده شكايت دارا هستند و در ادامه راه‌حل‌اي براي آن مي باشند. سرخي ديده مي‌تواند دلايل مختلفي داشته باشد در شرايطي‌كه مطمئن‌ هستيد كه در گير به فشار خون يا بيماري ديگري نيستيد كه احتمال قرمزي ديده‌تان را به همدم دارااست. مي‌توانيد با كمك گياهان دارويي براي كاهش ميزان سرخي ديده‌تان مبادرت كنيد. براي اين‌كار به كار گيري از كمپرس سنبل‌الطيب و گشنيز پرفايده ميباشد.
 كافي ميباشد سنبل‌الطيب را دم‌كنيد و آن را بعداز ولرم شدن با آب گشنيز تركيب كنيد. بعد يك گلوله از پنبه‌هاي تميز بسازيد و آن را به اين عصاره آغشته كنيد. ديده‌ها را ببنديد و گلوله پنبه را روي ديده‌ها بگذاريد. اين نحوه كمك مي‌كند به مرور قرمزي و سرخي ديده‌ها كمتر شود و چشمان شما ديدني‌خيس از هميشه به لحاظ رسد.
براي چروك‌هاي پنجه عقابي دنبال راه‌حل‌ايد
ماساژ «ايت» با روغن زيتون را تجربه كنيد
چروك‌هاي ريز و درشتي كه به مرور دوره مانند پنجه عقاب در حوالي ديده ظواهر مي‌شوند خير‌فقط سن و سال‌مان را به فيس مي‌كشند بلكه زيبايي و شادابي ديده‌ها را نيز كمرنگ مي‌كنند. براي پيشگيري و معالجه اين جور چروك‌ها يك روش معمولي موجود هست و آن به كارگيري از روغن زيتون براي ماساژ «ايت» ميباشد. اين ماساژ با كمك 2 انگشت سبابه انجام مي‌شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.