معمولا چروك هاي عميق به مشقت از ميان مي‌روند

بهترين كرم دور چشم

معمولا چروك هاي عميق به مشقت از ميان مي‌روند و به كارگيري از وازلين براي چروك ذيل ديده طوري كه دو توشه در روز استفاده شود به خودداري از اضافه شدن آن امداد مينمايد ولي پيشنهاد ميشود گذشته از عميق شدن چروك هاي حريم ديده روزمره از وازلين بر روي پوست فيس مصرف كنيد تا پوستتان ساليان بيشتري سلامت و برنا بماند. ولي وازلين به خير و خوبي مي‌تواند چروك هاي ريز به دور ديده را از ميان پيروز شود پس در شرايطي‌كه چروك هايي داريد كه ريز مي‌باشند و عميق نشده اند هنوز هم براي به كار گيري از وازلين براي چروك پايين ديده دير نشده ميباشد. خير صرفا وازلين براي چروك تحت ديده بلكه براي تطهير چهره نيز موثر ميباشد، كافيست مقدار لازمي از وازلين را با مقداري شكر مخلوط كرده و روي پوست رخ بماليد و بعداز سپري شد يكسري دقيقه چهره خويش را با آب و صابون خانگي بشوييد. شكر جان دار در مخلوط موجب لايه برداري پوست گرديده و وازلين نيز به لطافت و نرمي پوست ياري ميكند.

 دانشگاه استئوپاتي تخصص پوستي ايالات متحده (AOCD) به اشخاص دارنده آكنه پيشنهاد مي‌كند كه از وازلين روي فيس خويش به كار گيري نكنند، چون جوش هاي آنها را بدتر ميكند. دكتر معالج گابريل ويچرت جراح زيبايي در ناناييمو، بي سي، به جهت پايين استعمال از آن را تحت عنوان مرطوب كننده چهره توصيه نمي نمايد: «وازلين فوليكول هاي موي را مسدود مي‌نمايد و سبب بروز آكنه روي پوست چهره مي‌شود، هيچ وقت به كار گيري از آن را به نوجوان ها و بزرگسالان سفارش نميكنم، مگر اين كه دوست داشته باشند از آن به كار گيري نمايند.»

نحوه درماني وازلين براي چروك تحت ديده

شب گذشته از رفتن به رختخواب شايسته ترين عصر به كارگيري از وازلين براي چروك تحت ديده ميباشد. تحرك پوست چهره و فشارهاي عصبي روي آن در شب و هنگام خواب بسيار معدود ميباشد، به همين جهت وازلين براي اثرگذازي روي پوست مجال كافي دارااست. براي معالجه چروك پايين ديده با به كار گيري از وازلين طبق فرايند پايين فعاليت فرمائيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.