كرم‌هاي بدور ديده دربردارنده تركيبات مختلفي

بهترين كرم دور چشم

كرم‌هاي بدور ديده دربردارنده تركيبات مختلفي ميباشند كه هر كدام فوايد خاصي براي پوست حريم ديده شما دارا‌هستند.

هيالورونيك اسيد و سراميد (Hyaluronic Acid,Ceramides). هيالورونيك اسيد كه به آن هيالورونان نيز گفته ميگردد به صورت طبيعي در تن موجود هست و آب را به خويش جذب مي‌نمايد. به همين برهان، زمانيكه به مرطوب كردن پوست حريم ديده فكر‌مي‌كنيد‌ هيچ چيز به اندازه اين ماده اثر گذار نخواهد بود. سراميد نيز ماده‌اي ميباشد كه به جذب رطوبت امداد مينمايد براين اساس در كنار اسيد هيالورونيك مي تواند آبرسان نيكي براي پوست حريم ديده شما باشد.

رتينول (Retinol). رتينول به نوعي ويتامين A محسوب ميشود و به ايجاد كلاژن‌هاي پوست ياري مي كند. علاوه بر اين‌ها، رتينول موجب مي شود پوست تقويت گرديده و رنگ آن پر‌نور‌خيس شود. بدين ترتيب در صورتي تيرگي بدور ديده داريد بهتر ميباشد پيرو كرم بدور ديده دربردارنده رتينول بگرديد. البته اين نكته را فراموش نكنيد، رتينول موجب ميشود پوست شما در قبال اشعه خورشيد حساس‌خيس شود، به همين برهان توصيه مي گردد كرم به دور ديده را شب و هنگام خواب بزنيد.

Neuropeptides. در‌حالتي كه پوست حساسي داريد بهتر ميباشد در كرم بدور ديده شما به جاي رتينول، پپتيدها وجود داشته باشند. Neuropeptides همانند رتينول به ايجاد كلاژن و محكم كردن پوست امداد مينمايد با اين تفاوت كه ماده سبك‌تري نسبت به رتينول ميباشد، براين اساس براي پوست‌هاي حساس مطلوب‌خيس خواهد بود.

ويتامين C و E. در كنار ويتامين A، كه در رتينول موجود هست، ويتامين‌هاي C و E نيز آنتي اكسيدان‌هاي خير براي جوانسازي پوست مي باشند. ويتامين C به ساخت كلاژن امداد كرده و از افتادگي پوست خودداري مي نمايد و ويتامين E نيز نقش راحت كردن پوست و مراقبت از آن را ايفا مي‌نمايد. به ويتامين‌هاي A، C و E، سه ويتامين براي جنگ با چروك‌هاي پوست گفته ميشود.

كافئين. چنانچه پايين چشمانتان پف دارااست، كرم بدور چشمي كه دربردارنده كافئين ميباشد به شايسته ترين صورت ميتواند اين خلل را برطرف نمايد. كافئين خواص تسكين دهنده داشته و ياري مينمايد رگ‌هاي تحت پوست توده شوند كه در فيض آن پف ديده از دربين مي‌رود.

آيا نور و روشنايي خورشيد مضرتر از كرم ضد آفتاب ميباشد؟

كرم به دور ديده را چه گونه به كار گيري كنيم؟

همان طور كه بارها بدين نكته اشاره شد، پوست حريم ديده بسيار حساس و نازك ميباشد. به اين ترتيب هنگامي مي خواهيد بدور چشمتان  كرم بزنيد مي بايست به آرامي اين فعاليت را انجام دهيد و از فشردن انگشت به روي پوست يا اين كه حركات تند انگشت بدين طرف و آنطرف در تحت ديده پرهيز كنيد تا كرم به دور ديده بتواند به شايسته ترين صورت فيض دهد. در آغاز كرم را به طور نقطه‌اي تحت چشمتان بزنيد. آن‌گاه با ياري انگشت رينگ تلاش نماييد به آرامي آن را پخش فرماييد. كرم بدور ديده را به پلك بالا و ذيل ابروهايتان نيز بزنيد تا از افتادگي و چروك افتادن آنان خودداري فرماييد. بهتر ميباشد حركات دست از زير به بالا و به سمت باطن يا اين كه استخوان بيني باشد. همينطور شايسته ترين دوره براي استعمال از كرم بدور ديده، شب هنگام خواب ميباشد.

 

 

كرم به دور ديده را علاوه بر تحت ديده به بالاي پلك‌هايتان نيز بزنيد.

صحبت آخري

كرم‌هاي بدور ديده متنوعي در بازار وجود دارا‌هستند كه شايد شمارا حيران نمايند كه كدام را بايستي تهيه و تنظيم فرماييد. علاوه بر اين‌ها، اكثر اوقات اين كرم‌ها ارزان نيز نيستند. بدين ترتيب ما كارايي كرديم به شما امداد كنيم بتوانيد شايسته ترين كرم بدور ديده را با اعتنا به تركيبات جان دار در آن و وضعيت پوستي خودتان تعيين نماييد. همينطور فراموش نكنيد، به كارگيري از كرم به دور ديده بهتر ميباشد پيش از بوجود وارد شدن خطوط حريم ديده باشد تا بتواند از بوجود داخل شدن چروك‌ها دوري نمايد. در صورتي به زيبايي و جواني پوست خويش اهميت مي‌دهيد، بهتر ميباشد نسبت به خريد شايسته ترين كرم به دور ديده مبادرت نماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.