مي‌دانيد كه به چه شكل مي بايست چشماني قشنگ و جالب داشته باشيد؟

بهترين كرم دور چشم
ديده ها پنجره ي روح مي باشند و زيبايي براق بودن آنان قادر است احساس نيكي به مخاطب شما داده و همينطور بر زيبايي شما تاثير مثبت بگذارند. از طرفي پف كردگي و كبودي پاي ديده و گوني هاي آب تحت ديده مدام ظواهر شما‌را حاد كرده و اذن نمي دهند ديده هاي تان همانطور كه مي‌باشند خودشان را نشان دهند. درين نوشته‌ي‌علمي قصد داريم راهكار هايي را به شما حافظه بدهيم كه به شما ياري دهد تا ديده هاي قشنگ و جالب داشته باشيد.
مي‌دانيد كه به چه شكل مي بايست چشماني قشنگ و جالب داشته باشيد؟ براق بودن و سفيدي چشمان شما نشان سالم تان ميباشد و خستگي پهناور ترين عاملي ميباشد كه زيبايي چشمان تان را خدشه دار مي نمايد. خستگي پف پايين چشمان شمارا بيش تر كرده و باعث توليد رينگ هاي سياه در حوالي چشمان شما ميگردد. به علاوه چين و چروك در پوست حريم ديده خيلي زودتر از هر كشور ديگري ميتواند خودش را نشان بدهد. روش هاي متعددي موجود هست كه ميتوانيد به امداد آنها اشتباهات چشمان تان را رفع فرمائيد. به دنبال 5 تا از اين راهكار ها را به شما نشان مي‌دهيم.
سيب زميني و پف حريم ديدههنگامي كه از خواب بيدار مي‌شويد ممكن ميباشد با پف هاي غير مطلوب حريم ديده تان مواجه گرديد كه كلاً فيس شما‌را زشت خيس كرده و شمارا خسته و كسل نشان مي‌دهد. درين مواقع صرفا كافي ميباشد كه دو برش از سيب زميني پوست كنده را روي چشمان خويش بگذاريد. اين فعاليت را براي 15 دقيقه ادامه دهيد و آنگاه صروت تان را با آب گرم بشوييد. به همين راحتي پف پايين چشمان شما رفع ميگردد.


مژه هاي بلند و پرپشتيك ادغام از وازلين و روغن كرچك قادر است در پرورش و زيبايي مژه هاي شما مفيد بوده و آنان را زيباتر نشان دهد. كافي ميباشد 50گرم وازلين را با 25 گرم روغن كرچك تركيب كرده و هر شب مژه هاي خويش را به آن آغشته نمائيد. فقط پس از يك هفته مژه هاي سلامت و پرپشت و بلند فيس شمارا زيباتر ميكنند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.