بازسازى داخلى پوست شما‌

مقالات لوازم ارايش

بازسازى داخلى پوست شما‌

محصول ها چاره نهايى بافت و مراحل بيولوژيك پوست شمارا تغيير و تحول مى دهند.

بهترين كرم دور چشم
قضيه تجديد ساختار و بازسازى داخلى پوست شما‌را آماده مى كند.
هر شخص ميانسالي با انجام محافظت هاي لازم براي سالمي پوست و به كار گيري از كرم هاي پيري و هورمون رسان اين مجال را در چنگ داراست تا طي يك عصر  مصرف مداوم از اين كرم ها مجدد پوست را وادار به كلاژن سازي كرده و پوستي شاداب و عاري از چين و چروك داشته باشند. ولي خوب ميباشد بدانيد كساني كه زياد مواد قندي مصرف مي نمايند و يا اين كه عشق اكثري به مصرف غذاهاي چرب، نوشيدن شير بيشتراز حد و  نوشيدن الكل و مايعات الكل دار دارا هستند و همينطور خواب آنان كافي نبوده، معاش لبريز استرسي دارا‌هستند و عمل جسمي و ولي ورزش كردن را به‌تدريج انجام مي‌دهند نبايد در به كار گيري از كرم هاي پيري و هورمون رسان انتظار دست يافتن به فيض مطلوبي را داشته باشند.


www.thalgoparis.com
امروزه كرم هايي ساخت گرديده اند كه دربردارنده اسيد هاي آمينه و ويتامين C مي باشند و به راحتي مي‌توانند در سطح پوست هورمون رساني كرده و با ساخت كلاژن به ترميم پوست بپردازند. در واقع كرم هاي پيري و هورمون رسان، مقدار بالايي در پوست رطوبت توليد كرده و در اولي مرحله همت مي‌كند به پوست شادابي و لطافت دهد. ولي دقت داشته باشيد اينكه كرم هاي پيري و هورمون رسان تا چه واحد سنجش رطوبت و چربي داشته و با پوست شما چقدر سازگار باشند همه بسته به مدل پوست شما داراست، پس با اعتنا به نياز پوست خويش مثال اي از اين كرم هاي پيري را آيتم به كار گيري قرار دهيد. معمولا اكثري از اشخاص اين سوال را دارا هستند كه به چه شكل كرم هاي پيري و هورمون رسان مي بايست استعمال شود؟ در پاسخ مي بايست اظهار كرد بعضي از كرم هاي ضد پيري لايه بردار و مالشي مي‌باشند و اساسا مي بايست در شب به كارگيري شوند چون منجر مي‌شود تا لايه هاي مرده سطح پوست به طور پوسته پوسته درآمده و لايه هاي زيرين پوست بدون چاره به نوسازي شوند. در واقع اين جور كرم هاي ضد پيري و هورمون رسان هر سيرتكامل پوسته هاي راز سياه، روغن مازاد و سفيدك در پوست را از دربين برده و سبب ساز گرديده تا جوانسازي پوست چهره بگيرد. ولي اعتنا فرماييد بعد از مصرف كردن كرم هاي لايه بردار مسلما از كرم هاي ضد آفتاب به كارگيري نماييد.
دقت داشته باشيد شركت ها آفريننده كرم هاي پيري و هورمون رسان مطابق با سن مصرف كنندگان و معيار زخم ديدگي پوست مثال هاي مختلفي از اين دسته كرم هاي ضد چين و چروك را ارائه مي‌دهند. اين مجموعه ها براي اشخاص 25_30 سال و اشخاص 30_40 سال و همينطور اشخاص 40_50 سال و اشخاصي با سن هاي فراتر، مثال هاي مختلفي از كرم هاي ضد پيري را ايجاد مي نمايند، از آنجايي كه با بالا رفتن سن، سطح پوست، چربي خويش را از دست داده و كم آب ميشود پس لازم ميباشد تا درين جور كرم هاي ضد چين و چروك مواد مفيد بيشتري وجود داشته باشد تا سلول هاي پوست بتوانند به مرور با ساخت كلاژن و  پروتئين هاي لازم در سطح پوست روح نو اي به پوست ببخشند. از شايسته ترين طريق ها مي شود به استعمال از توليد ها ضد چروك دريايي هيالورونيك اشاره نمود. مهم‌ترين مزايايي كه كرم هاي پيري و هورمون رساني براي پوست به وجود مياورند تطهير و از در ميان بردن سلول هاي مرده هست. اين مدل كرم هاي ضد پيري با هومورن سازي خصوصاً هورمون استروژن كه بسيار هورمون موثري در زيباسازي پوست به شمار مي رود اين مجال را به مصرف كنندگان داده تا از بيش تر شدن چين و چروك پوست خويش پرهيز نمايند و با متوقف كردن سطح چين و چروك، جلوه آن‌ها را از لحاظ ديگر افراد كمتر كرده و ظواهر جوانتري داشته باشند. اما برخي از كرم هاي ضد پيري با مالامال رنگ آميزي سطح  پوست سبب ساز گرديده تا چين و چروك كمتر چشم شوند، ولي كرم هاي ضد پيري و هورمون رساني پوست با ارتقا دادن برخي هورمون ها و تحريك كردن غدد سباسه سبب ميشوند تا پوست مرمت گرديده و تا حد متعددي شيارهاي چين و چروك پوست با ايجاد كلاژن هاي نو لبريز شوند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.