آرشیو اسفند ماه 1398

مقالات لوازم ارايش

گودال تحت ديده

بهترين كرم دور چشم
گودال تحت ديده  يكي‌از علائم رايج ارتقا سن در اشخاص به شمار مي رود. به همين ادله اكثري از اشخاص پيرو معالجه سريع گودال ذيل ديده مي‌باشند.
لكه هاي تيره و همينطور چاله ذيل ديده يك خلل شايع دربين مردم ميباشد و قريه ها طريق درماني گوناگون وجود دارا‌هستند كه ادعاي موءثر بودن و رفع تيرگي تحت ديده دارا هستند. متاسفانه اكثر اين طرز هاي درماني تنها اعتقاد هاي غلطي مي‌باشند كه ادعاي حل نقص‌ و از در بين بردن چاله پايين ديده را دارا هستند؛ البته در واقعيت صرفا مي‌توانند از خراب شدن اوضاع و احوال پرهيز نمايند.
درپي يك‌سري اعتقاد و باور اشتباه متداول در موضوع از در ميان بردن گودال پايين ديده را كه نبايد فريب آنها‌را بخوريد با هم مرور ميكنيم. اكثري از اين مورد ها صرفا قدرتمند به دوري از تشديد لكه و تيرگي تحت ديده ميباشند، ولي حاصل آن ها استوار وجود ندارد.
فهرست موضوعات ۱- معالجه هاي خانگي و كرم هاي ذيل ديده۲- معالجه چاله ذيل ديده با ليزر۳- رفع چاله پايين ديده با خواب طولاني تر۴- بهبود چاله ذيل ديده با مصرف نمك كمتر۵- از في مابين بردن چين و چروك و گودال ذيل ديده با كار جراحيمعالجه سريع گودال پايين ديده با فيلر ذيل ديدهترفندهايي جهت دوري از چاله ذيل ديدهداشتن رژيم غذايي متعادلخواب طولاني ترنوشيدن آب طولاني ترسوراخ مصرف دخانياتباز‌بيني خطاها حساسيت و عفونت سينوسي يك سري تمرين ورزشي براي رهايي از گودال تحت ديده۱- معالجه هاي خانگي و كرم هاي تحت ديدهطرز هاي معالجه خانگي گودال ذيل ديده بسيار مختلف مي باشند. از گزاره اين مورد ها مي شود به استعمال از تي بگ (گوني هاي چاي)، خريد كرم هاي ذيل ديده لوكس و به كار گيري از ماسك هاي فيس اشاره نمود. اين مورد ها ميتوانند ظواهر حيطه پايين ديده اشخاص را بهبود بخشند، البته تنها يك معالجه موقت به اكانت ميايند كه به طور موقت، چاله و لكه هاي تيره ي ذيل ديده شمارا خواهند پوشاند.


در حالتي‌كه مصرف اين سيرتكامل از لوزام آرايشي بهداشتي را متوقف فرماييد، شاهد رجوع و برگشت لكه هاي تيره ي ذيل ديده خواهيد بود. در اينجا قصد نداريم بگوييم از مصرف اين مواد دوري كنيد، بلكه مي بايست نگاهي واقع‌بينانه نسبت به نتيجه ها اين دسته از معالجه هاي خانگي لكه هاي تحت ديده داشته باشيد.
۲- معالجه چاله پايين ديده با ليزرمعالجه هاي بر اساس ليزر در سالهاي اخير بسيار دوست داستني گرديده اند و بعضي اشخاص بر اين باورند كه ليزر ميتواند لكه هاي تيره تحت ديده را نيز معالجه نمايد. با اين كه ليزر ها در معالجه بخش اعظمي از اشتباهات پوستي پيروز مي باشند، البته از در بين بردن چاله و لكه هاي ذيل ديده را نمي قدرت جزو اين مورد ها در حيث گرفت.
۳- رفع چاله ذيل ديده با خواب اضافه بخش اعظمي از اشخاص بر اين باورند كه ارتقا ساعت خواب مي‌تواند به آنها در رهايي از شر لكه هاي تيره و گودال ذيل ديده ياري دهد. با اينكه خواب طولاني تر مطلقا در كاهش لكه و تيرگي پايين ديده اثر گذار ميباشد، ولي نمي اقتدار اعلام‌كرد كه تاثيري بلند بازه داراست و براي بعضي از اشخاص نيز كارساز وجود ندارد.
حقيقت اين ميباشد كه چاله پايين ديده و لكه هاي تيره ميتوانند در اثر دست اندركاران ژنتيكي صورت بگيرند و خوابيدن اضافه دواي درد شما وجود ندارد. خواب نمي تواند جاي خالي بافت تحت پوست ديده را لبريز نمايد و در فيض گودال برطرف نميشود.

بازسازى داخلى پوست شما‌

محصول ها چاره نهايى بافت و مراحل بيولوژيك پوست شمارا تغيير و تحول مى دهند.

بهترين كرم دور چشم
قضيه تجديد ساختار و بازسازى داخلى پوست شما‌را آماده مى كند.
هر شخص ميانسالي با انجام محافظت هاي لازم براي سالمي پوست و به كار گيري از كرم هاي پيري و هورمون رسان اين مجال را در چنگ داراست تا طي يك عصر  مصرف مداوم از اين كرم ها مجدد پوست را وادار به كلاژن سازي كرده و پوستي شاداب و عاري از چين و چروك داشته باشند. ولي خوب ميباشد بدانيد كساني كه زياد مواد قندي مصرف مي نمايند و يا اين كه عشق اكثري به مصرف غذاهاي چرب، نوشيدن شير بيشتراز حد و  نوشيدن الكل و مايعات الكل دار دارا هستند و همينطور خواب آنان كافي نبوده، معاش لبريز استرسي دارا‌هستند و عمل جسمي و ولي ورزش كردن را به‌تدريج انجام مي‌دهند نبايد در به كار گيري از كرم هاي پيري و هورمون رسان انتظار دست يافتن به فيض مطلوبي را داشته باشند.


www.thalgoparis.com
امروزه كرم هايي ساخت گرديده اند كه دربردارنده اسيد هاي آمينه و ويتامين C مي باشند و به راحتي مي‌توانند در سطح پوست هورمون رساني كرده و با ساخت كلاژن به ترميم پوست بپردازند. در واقع كرم هاي پيري و هورمون رسان، مقدار بالايي در پوست رطوبت توليد كرده و در اولي مرحله همت مي‌كند به پوست شادابي و لطافت دهد. ولي دقت داشته باشيد اينكه كرم هاي پيري و هورمون رسان تا چه واحد سنجش رطوبت و چربي داشته و با پوست شما چقدر سازگار باشند همه بسته به مدل پوست شما داراست، پس با اعتنا به نياز پوست خويش مثال اي از اين كرم هاي پيري را آيتم به كار گيري قرار دهيد. معمولا اكثري از اشخاص اين سوال را دارا هستند كه به چه شكل كرم هاي پيري و هورمون رسان مي بايست استعمال شود؟ در پاسخ مي بايست اظهار كرد بعضي از كرم هاي ضد پيري لايه بردار و مالشي مي‌باشند و اساسا مي بايست در شب به كارگيري شوند چون منجر مي‌شود تا لايه هاي مرده سطح پوست به طور پوسته پوسته درآمده و لايه هاي زيرين پوست بدون چاره به نوسازي شوند. در واقع اين جور كرم هاي ضد پيري و هورمون رسان هر سيرتكامل پوسته هاي راز سياه، روغن مازاد و سفيدك در پوست را از دربين برده و سبب ساز گرديده تا جوانسازي پوست چهره بگيرد. ولي اعتنا فرماييد بعد از مصرف كردن كرم هاي لايه بردار مسلما از كرم هاي ضد آفتاب به كارگيري نماييد.
دقت داشته باشيد شركت ها آفريننده كرم هاي پيري و هورمون رسان مطابق با سن مصرف كنندگان و معيار زخم ديدگي پوست مثال هاي مختلفي از اين دسته كرم هاي ضد چين و چروك را ارائه مي‌دهند. اين مجموعه ها براي اشخاص 25_30 سال و اشخاص 30_40 سال و همينطور اشخاص 40_50 سال و اشخاصي با سن هاي فراتر، مثال هاي مختلفي از كرم هاي ضد پيري را ايجاد مي نمايند، از آنجايي كه با بالا رفتن سن، سطح پوست، چربي خويش را از دست داده و كم آب ميشود پس لازم ميباشد تا درين جور كرم هاي ضد چين و چروك مواد مفيد بيشتري وجود داشته باشد تا سلول هاي پوست بتوانند به مرور با ساخت كلاژن و  پروتئين هاي لازم در سطح پوست روح نو اي به پوست ببخشند. از شايسته ترين طريق ها مي شود به استعمال از توليد ها ضد چروك دريايي هيالورونيك اشاره نمود. مهم‌ترين مزايايي كه كرم هاي پيري و هورمون رساني براي پوست به وجود مياورند تطهير و از در ميان بردن سلول هاي مرده هست. اين مدل كرم هاي ضد پيري با هومورن سازي خصوصاً هورمون استروژن كه بسيار هورمون موثري در زيباسازي پوست به شمار مي رود اين مجال را به مصرف كنندگان داده تا از بيش تر شدن چين و چروك پوست خويش پرهيز نمايند و با متوقف كردن سطح چين و چروك، جلوه آن‌ها را از لحاظ ديگر افراد كمتر كرده و ظواهر جوانتري داشته باشند. اما برخي از كرم هاي ضد پيري با مالامال رنگ آميزي سطح  پوست سبب ساز گرديده تا چين و چروك كمتر چشم شوند، ولي كرم هاي ضد پيري و هورمون رساني پوست با ارتقا دادن برخي هورمون ها و تحريك كردن غدد سباسه سبب ميشوند تا پوست مرمت گرديده و تا حد متعددي شيارهاي چين و چروك پوست با ايجاد كلاژن هاي نو لبريز شوند.

چگونگي به كارگيري از روغن نارگيل براي تقابل با چين و چروك ها:

چگونگي به كارگيري از روغن نارگيل براي تقابل با چين و چروك ها:

بهترين كرم دور چشم

1 - پوست پاك و شسته گرديده بهتر از پوست آغشته گرديده به مواد پيرايش، روغني و يا اين كه آلوده روغن نارگيل را جذب خواهد كرد. براين اساس نخست پوست خويش را به صدق پاك نموده و تمام پيرايش خويش را با يك تميز كننده كيفيت بالا آرايشي منزه نمائيد. آن گاه از يك تميز كننده ملايم به مراد تطهير استعمال فرمائيد.

2 – بعد از تطهير، پوست خويش را با پاره اي آب سرد بشوييد. اكنون پوست شما مهيا ميباشد تا بلافاصله رطوبت ارائه گرديده به وسيله روغن نارگيل را جذب كند.

3 - دستهايتان را تماما پاك كرده و بشوييد زيرا قرار ميباشد با به كارگيري از انگشتانتان روغن را برروي پوستتان بماليد.

4 - اكنون يه خرده روغن دست نخورده را برداشته (مطمئن گرديد كه 100٪ خالص و مشتمل بر دست‌كم 40٪ اسيد لوريك ميباشد) و در كف دستتان قرار دهيد. با تمركز بر بخش ها چين و چروك. آنرا به سرتاسر پوستتان بماليد.

5 - با نوك انگشتانتان به آرامي و با حركات مداوم كوچك دايره اي روغن را روي پوست ماساژ دهيد. ماساژ را تازمانيكه روغن تماما جذب پوست شود ادامه دهيد.

6 - پيشنهاد مي شود كه معالجه چين و چروك با روغن نارگيل را شب پيشين از رفتن به رختخواب انجام دهيد زيرا شما ميتوانيد در بازه شب به پوست آغشته گرديده به روغن نارگيل خويش اذن دهيد چهت نيل به نتيجه ها بهتر به عمق سلول ها نفوذ نمايد.

7 - صبح روز آن گاه، براي خلاص شدن از روغن نارگيل مازاد، پوست خويش را با آب ولرم بشوييد. اين فعاليت حدنصاب روغن به سلول هاي شمارا محافظت كرده و پوست شمارا براي تمام روز هيدراته نگه خواهد داشت.

8 - آرام پوستتان را با يك حوله منزه كم آب و قابل انعطاف كم آب فرمائيد.

9 - و آخر و عاقبت مرطوب كننده عادي و يا اين كه كرم روز خويش را به سراسر پوست خويش بماليد.

ذيل ديده‌هاي خويش را ماساژ دهيد

بهترين كرم دور چشم

۵- ذيل ديده‌هاي خويش را ماساژ دهيد

درصورتي كه پف‌كردگي پايين ديده‌هايتان گهگاه پديدار ميشود و گهگاه ناپديد و اكثر اوقات در حين‌هاي خستگي و عدم خواب كافي نمايان ميشود، مي‌اقتدار آن را با يك ماساژ بي آلايش برطرف كرد. دست اندركاران ژنتيكي، احتباس مايعات، كمبود خواب يا اين كه زياد خوابيدن از دست اندركاران پف‌كردگي پايين ديده ميباشند.

ماساژ دادن ذيل ديده‌ها مي تواند جريان خون را در‌اين حيطه ارتقا دهد. فشار ناشي از ماساژ ميتواند به تخليه مايعات مازاد در‌اين حيطه و بهبود پف‌كردگي ياري دهد.

۶- خواب خوب، غذاي خوب، عمل بدني خوب

سبك معاش ميتواند در نگهداري سالم و زيبايي پوست بدور ديده به‌شدت مؤثر باشد. در واقع خارج بشر نمودي ميباشد از چيزي كه داخل تن بشر صورت ميدهد. به اين ترتيب با اتخاذ سبك معاش درست و سلامت مي‌اقتدار از مزاياي آن منفعت‌مند شد. ۳ فعاليت مهم دراين مورد عبارت‌اند از:

-- خواب كافي و خوب

-- تمرينات و كار بدني مطلوب

-- رژيم غذايي سلامت

خواب كافي در سالم بشر بسيار مهم ميباشد. همينطور عمل بدني منظم قادر است گردش خون آدم را بهبود بخشد. فقدان خواب كافي و عمل بدني مطلوب خير‌فقط سبب ساز حس بي‌حالي خواهد شد بلكه موجب تيره شدن پوست به دور ديده و پف‌كردگي آن مي شود. علاوه بر اين‌ها عملكرد نماييد از غذاهاي سلامت به‌ويژه خوراكي‌هاي دربردارنده پتاسيم مثل موز به كار گيري نماييد و آب كافي بنوشيد.

نكات مهم براي از دربين بردن سياهي و تيرگي به دور ديده

نكات مهم براي از دربين بردن سياهي و تيرگي به دور ديده

بهترين كرم دور چشم

– به اندازه كافي بخوابيد و استراحت نمائيد.

– از ماليدن ديده‌هايتان دوري كنيد چون منجر ميشود رگ‌هاي خوني گشادتر شوند و درنتيجه رينگ‌هاي ذيل ديده تيره‌خيس به لحاظ برسند.

– پيشين از خواب آرايش و پيرايش را از روي صورتتان تميز فرماييد چون ممكن ميباشد به ديده‌هايتان زخم بزند.

– كمتر در معرض آفتاب قرار گيريد.

– در زمان روز به مقدار زياد آب بنوشيد تا از خلل احتباس آب در امان بمانيد.

– براي پرهيز از پف كردن ذيل ديده بخاطر انباشته شدن مايعات تحت ديده، موقع خواب دو بالش اضافه پايين سرتان قرار دهيد.

– به رژيم‌غذايي‌تان اعتنا فرمائيد و از موادغذايي سرشار از ويتامين A، C و E به كار گيري نمائيد.

– سيگار نكشيد و مصرف الكل و كافئين خويش را محدود نماييد. سيگار سلول‌هاي پوستي را تخريب مي‌گنجه و الكل و كافئين موجب معدود‌آب شدن تن مي شوند كه‌اين هم پوست حساس و دقيق ذيل ديده‌ها را ضعيف مينمايد.

 

نكات و هشدارها

در هنگام استعمال از روغن ها توجه نمائيد كه وارد چشمتون نشه و مدام براي تزكيه از يك پد پنبه اي به كارگيري فرماييد و بعداز نظافت كردن حريم چشمتون از روغن، پوست و چشمهاتون رو با آب منزه شستشو به اين.

براي ماساژ به دور ديده مدام از انگشت رينگ استعمال نماييد. چون اين انگشت كمترين ترازو فشار رو به چشمتون وارد ميكنه.

براي اينكه مطمئن بشين به روغن كرچك آلرژي ندارين يه خرده از اون رو روي پوست دستتون در نصيب ساعد داخلي آزمايش فرماييد.

درماني براي پف ديده‌ها با روغن زيتون

معمولي‌ترين كار براي از بين بردن پف ديده‌ها استعمال از كرم گشنيز و روغن زيتون ميباشد. براي تهيه اين ماسك كافي ميباشد يك قاشق غذاخوري گشنيز را خوب كوبيده و له كرده آن را با يك قاشق غذاخوري عسل تركيب كنيد و نصف قاشق غذاخوري روغن زيتون به آن بيفزاييد تا كرمي يك‌دست تهيه شود. اين تركيب را روي حرارت اندك بگذاريد و آن را خوب هم بزنيد تا يكنواخت شود. بعداز سرد شدن اين روغن آن را زير ديده‌هاي تان بماليد و اذن دهيد به بازه زماني ۱۵ تا ۲۰ دقيقه زير ديده‌هاي‌تان باقي بماند.

 

از ميان بردن سياهي و تيرگي بدور ديده با گلاب

گلاب خاصيت فوق‌  العاده‌اي براي پوست دارااست. پوست را برنا كرده و ديده‌هاي خسته را آهسته مينمايد. گلاب بخاطر خاصيت قابضي كه دارااست براي محكم كردن پوست هم موثر ميباشد.براي اين خواسته، يك تكه پنبه را تعدادي دقيقه در گلاب تر فرماييد، آن گاه آن را روي پلك‌هايتان كه بسته‌ايد قرار دهيد. بگذاريد ۱۵۵ دقيقه بماند، بعد شستشو دهيد. اينكار را دو توشه در روز به برهه زماني يك سري هفته تكرار فرماييد.

مي‌دانيد كه به چه شكل مي بايست چشماني قشنگ و جالب داشته باشيد؟

بهترين كرم دور چشم
ديده ها پنجره ي روح مي باشند و زيبايي براق بودن آنان قادر است احساس نيكي به مخاطب شما داده و همينطور بر زيبايي شما تاثير مثبت بگذارند. از طرفي پف كردگي و كبودي پاي ديده و گوني هاي آب تحت ديده مدام ظواهر شما‌را حاد كرده و اذن نمي دهند ديده هاي تان همانطور كه مي‌باشند خودشان را نشان دهند. درين نوشته‌ي‌علمي قصد داريم راهكار هايي را به شما حافظه بدهيم كه به شما ياري دهد تا ديده هاي قشنگ و جالب داشته باشيد.
مي‌دانيد كه به چه شكل مي بايست چشماني قشنگ و جالب داشته باشيد؟ براق بودن و سفيدي چشمان شما نشان سالم تان ميباشد و خستگي پهناور ترين عاملي ميباشد كه زيبايي چشمان تان را خدشه دار مي نمايد. خستگي پف پايين چشمان شمارا بيش تر كرده و باعث توليد رينگ هاي سياه در حوالي چشمان شما ميگردد. به علاوه چين و چروك در پوست حريم ديده خيلي زودتر از هر كشور ديگري ميتواند خودش را نشان بدهد. روش هاي متعددي موجود هست كه ميتوانيد به امداد آنها اشتباهات چشمان تان را رفع فرمائيد. به دنبال 5 تا از اين راهكار ها را به شما نشان مي‌دهيم.
سيب زميني و پف حريم ديدههنگامي كه از خواب بيدار مي‌شويد ممكن ميباشد با پف هاي غير مطلوب حريم ديده تان مواجه گرديد كه كلاً فيس شما‌را زشت خيس كرده و شمارا خسته و كسل نشان مي‌دهد. درين مواقع صرفا كافي ميباشد كه دو برش از سيب زميني پوست كنده را روي چشمان خويش بگذاريد. اين فعاليت را براي 15 دقيقه ادامه دهيد و آنگاه صروت تان را با آب گرم بشوييد. به همين راحتي پف پايين چشمان شما رفع ميگردد.


مژه هاي بلند و پرپشتيك ادغام از وازلين و روغن كرچك قادر است در پرورش و زيبايي مژه هاي شما مفيد بوده و آنان را زيباتر نشان دهد. كافي ميباشد 50گرم وازلين را با 25 گرم روغن كرچك تركيب كرده و هر شب مژه هاي خويش را به آن آغشته نمائيد. فقط پس از يك هفته مژه هاي سلامت و پرپشت و بلند فيس شمارا زيباتر ميكنند.

از ميان بردن سياهي و تيرگي به دور ديده

بهترين كرم دور چشم

از ميان بردن سياهي و تيرگي به دور ديده با آب‌ليموويتامين C جان دار در آب ليموترش هم ميتواند بخاطر خاصيت پر‌نور‌كنندگي كه داراست به از در ميان بردن تيرگي پايين ديده ياري دهد. براي اين مراد، يه خرده آبليمو به يك تكه پنبه بزنيد و آن را تحت و بدور تا بدور ديده‌هايتان بماليد. بگذاريد ۱۰ دقيقه بماند، آنگاه صورتتان را بشوييد. اينكار را به چندين هفته يكبار در روز انجام دهيد.همينطور ميتوانيد خمير غليظي با يك قاشق غذاخوري آب ليموترش، دو قاشق غذاخوري پوره گوجه‌خارجي، مقداري آرد نخودچي و پودر زردچوبه صحيح فرمائيد و آن را به آرامي بدور ديده‌هايتان بماليد، آنگاه پس از ۱۵-۱۰ دقيقه آن را شستشو دهيد، اينكار را هفته يك تا دو توشه انچام دهيد.اعتنا فرمائيد كه در حالتي‌كه آب ليموترش روي پوستتان حس سوزش تشكيل داد، مصرف آن را انقطاع نماييد.

از ميان بردن سياهي و تيرگي به دور ديده با روغن نارگيلماساژ دادن تحت ديده با روغن نارگيل يك كدام از ديگر از طريق‌هاي موءثر طبيعي براي كمرنگ‌خيس كردن تيرگي ذيل ديده‌هاست. اين روغن بخاطر خواص مرطوب‌كنندگي بالايي كه دارااست موجب قابل انعطاف‌خيس شدن پوست و پرهيز از ساخت چين و چروك پايين ديده‌ها ميگردد. براي اين مراد صرفا كافي ميباشد كمي روغن نارگيل اصل را روي نصيب ذيل چشمتان بماليد و ماساژ دهيد. آن گاه بگذاريد تعدادي ساعتي بماند و بعد از آن صورتتان را بشوييد. اينكار را چند ماه دو تا سه رتبه در روز تكرار نماييد تا به فيض دلخواهتان برسيد.

از في مابين بردن سياهي به دور ديده با يك سري شيوه معمولي خانگي
از در ميان  بردن سياهي و تيرگي بدور ديده با چاي انبان‌ايكافئين و آنتي‌اكسيدان‌هاي مو جود در چاي باجمع كردن رگ‌هاي خوني و كاهش احتباس آب و پستان براي خلاص شدن از شر تيرگي و همينطور پف‌كردگي پايين ديده بسيار اثرگذار ميباشد. براي اين خواسته، يك يا اين كه دو چاي انبان‌اي سبز يا اين كه عادي به كار گيري‌گرديده را به بازه زماني نيم ساعت در فريزر قرار دهيد. روي هر ديده يكي آن‌ها‌را قرار دهيد و بگذاريد ۱۵-۱۰ دقيقه بماند. آن گاه آن را برداريد و صورتتان را بشوييد. اينكار را يك يا اين كه دو توشه در روز به دوران يكسري هفته انجام دهيد. اعتنا نمائيد كه چاي در ديده‌هايتان نرود.

معالجه تيرگي و سياهي بدور ديده با هايفوتراپي

معالجه تيرگي و سياهي بدور ديده با هايفوتراپي

بهترين كرم دور چشم

هايفوتراپي يا اين كه HIFU تكنيكي ميباشد كه در آن به امداد امواج اولتراسوند، پوست شما براي ساخت كلاژن بيش تر تحريك مي‌شود. دستگاه Ultra او‌لين دستگاهي بود كه براي انجام اين تكنيك، كه موجب بهبودي پوست به نحوه غير مهاجم مي گردد، به بازار عرضه شد.

 

تزريق ژل هيالورونيك اسيد براي معالجه تيرگي و سياهي به دور ديده

در صورتي‌كه كه سياهي و تيرگي بدور ديده، بر اثر نازك بودن پوست يا اين كه كمبود حجم چربي و بافت پايين پوست در منطقه تحت ديده و سيرتكامل باشد، از طريق تزريق ژل هيالورونيك اسيد براي رفع سياهي به دور ديده به كار گيري ميگردد.ژل هيالورونيك اسيد كم كم و كاسه يكسري ماه تا يك‌سال، بوسيله تن جذب ميگردد، بدين ترتيب حاصل اين طريق موقتا ميباشند. فقط پركننده ي پوستي دايم كه براي معالجه حوزه‌ ذيل ديده پيشنهاد مي شود، چربي خويش مريض ميباشد .

تزريق چربي براي از در ميان بردن سياهي و تيرگي به دور ديده

طرز تزريق چربي بدور ديده در مواقعي سفارش ميشود كه سياهي و تيرگي تحت ديده بر اثر نازك بودن پوست و معدود بودن حجم چربي و بافت پايين پوست باشد. تزريق چربي تحت ديده مانند شيوه تزريق ژل ميباشد، با اين تفاوت كه در‌اين شيوه چربي خويش مريض كه از يك حيطه ديگر از تن وي گرفته شده‌است، در ذيل ديده تزريق ميشود. خلاف نحوه تزريق ژل، نتيجه ها اين شيوه معمولا به يادماندني ميباشد.

انجام جراحي براي رفع چاله و تيرگي تحت ديده

مجموعاَ، فعاليت جراحي پلك يا اين كه بلفاروپلاستي، موثرترين شيوه براي از دربين بردن چاله تحت ديده ميباشد. شيوه هاي متعددي براي جراحي پلك زير موجود است و وقتي كه‌اين كار براي رفع تيرگي و چاله تحت ديده انجام مي گردد، جراحي بلفاروپلاستي با يك يا اين كه تعداد بيشتري از اين كار ها تركيب ميگردد:آزادسازي بافت arcus marginalis، قرار دادن پروتز در تحت ديده از روش مجراي اشكي، افزودن، نادر كردن يا اين كه جابه جا كردن بافت چربي ذيل ديده.

ليفت سيرتكامل براي معالجه تيرگي و سياهي ذيل ديده

ليفت سيرتكامل يا اين كه ليفت مياني چهره قادر است به نحو موثري، تيرگي و سياهي تحت ديده و افتادگي پوست ذيل ديده، كه بر اثر بالا رفتن سن ساخت مي‌گردد را ، برطرف نمايد. ليفت سيرتكامل علاوه بر تيرگي بدور ديده قادر است، پف تحت ديده و خطوط و چروك هاي بالاي لب را نيز برطرف نمايد.

 

نحوه هاي معالجه تيرگي و چاله پايين ديده با ورژن هاي طب سنتي

به بخش پرطرفدار و ارزان ارزش معالجه ها مي رسيم يعني معالجه با ورژن هاي طب سنتي كه مي بايست با توجه فرايند آن صورت پذيرد ، پيرو در دو بخش بدون نقص طريق هاي مفيد براي معالجه قطعي تيرگي به دور ديده با به كارگيري از مواد طبيعي را خوا هيم ذكر كرد.

معالجه شوره‌ي مژه در طب سنتي

معالجه شوره‌ي مژه در طب سنتي

بهترين كرم دور چشم
اين چنين ميباشد كه اولي كاري كه بايستي صورت پذيرد شستشوي پلك ميباشد. از قديم براي از في مابين‌ بردن شوره‌ي ديده با چاي پر رنگ گرم ديده را شستشو مي‌دادند و گرماي چاي سبب ساز پاك كردن پلك از چربي و التيام مريض ميشد. اين معالجه هنوز هم اثر گذار ميباشد و بيماران مي توانند به بازه زماني نامحدود از اين طرز استعمال نمايند؛ گرچه اكثر وقت ها تايم ها بعداز ۳-۲ هفته بهبودي نتايج مي شود.

امروزه مردم از آب گرم و شامپوي نوباوه و شامپوي ديگري كه به تازگي وارد بازار گرديده و تركيبي از عصاره‌ي چاي ميباشد، استعمال مينمايند.

به چه شكل چشماني روشن و براق داشته باشيم؟
يكي‌از سابق‌ترين، معمولي‌ترين و در عين هم اكنون موثرترين طريق‌هاي درماني براي رفع خستگي و كدورت ديده‌ها، شستشوي ديده‌ها با چاي جديد دم ميباشد. كافئين طبيعي مو جود در چاي منجر انقباض مويرگ‌ها، متانت و درخشش ديده‌ها مي گردد.

چاي نو دم را صاف كرده و داخل پياله گود كوچكي مانند نعلبكي يا اين كه كاسه منحصربه‌فرد شستشوي ديده (آي باس) بريزيد و بگذاريد خنك شود. آنگاه ديده خويش را باطن مايع فرو برده و پلك‌ها را از هم گشوده نماييد. مدتي به همين درحال حاضر نگه داريد و چنددفعه ديده را گشوده و بسته كرده و پلك بزنيد. با اين فعاليت ديده شستشو داده گرديده و منزه و واضح مي شود و خستگي آن برطرف مي شود.

شيوه ديگر به كار گيري از آب نمك ميباشد. يك قاشق چاي‌خوري نمك خوراك را در نيم ليتر آب گرم حل نماييد و بگذاريد خنك شود. در مواردي كه ديده بر اثر دود،گرد و غبار،گرما و سوز و سرما، استعمال از پودرهاي تحريك كننده يا اين كه بيماري‌هايي از قبيل سرخجه و تب يونجه تحريك شده‌است، مي‌اقتدار روزي سه توشه ديده‌ها را با اين محلول شستشو بخشيد. اين شيوه براي رفع خستگي و التهاب ديده‌ها، بيرون كردن ذرات گرد و غبار از باطن ديده و التيام سوزش و ديگر تحريكات ديده نافع ميباشد.

يك راهكار ديگر در تقويت ديده‌ها و شفافيت آنها بخور رمز با گياه آويشن ميباشد.

 

برخي از حكيمان طب سنتي چكاندن آب ليمو ترش جديد در درون ديده را براي درخشش، زيبايي و تقويت بصيرت موءثر ميدانند. انجام اين عمل ميتواند سبب سوزش ديده‌ها در دقايق اول شود. در حالتي‌كه توانمند به تحمل اين سوزش نيستيد مي توانيد آب ليمو ترش را با پاره اي آب رقيق كرده و آن گاه استعمال كنيد تا نسبت به ترازو سوزش آن عادت نماييد.